Me?

Luiza
Intenția mea este să-mi scriu aici episoade din viața mea.
Pasiuni. Eșecuri. Lecții. Din când în când. Culoare. Despre . Orice.
Pasionată până peste cap de tot ce ține de culoare, împărtășesc cu voi, dragii mei, activitatea mea profesională încă în plin proces de evoluție. Sfaturile voastre mă vor ajuta pe viitor, așa că nu ezitați să lăsați comentarii, sau mesaje pe pagina mea de facebook. Totodată, sper că ce fac eu aici să vă inspire și să vă scalde privirile în frumos.
Here, my entire life
Waiting for
SUCCES
*XoXo *

miercuri, 15 aprilie 2015

Did you ever dream in that way ?

Heeei
Eu una, mă simt mult mai liberă când creez. Spuneam că am o slăbiciune pentru culori, asta în make up și nail art, pentru că în ceea ce privește desenul, mă regăsesc în umbre, contur cât mai bine definit, tonuri închise, mister într-un cuvânt.
Libertatea de a alege ce să-ți poarte chipul, ce să-ți poarte mâna, sau chiar mintea e interminabilă. Pot spune că toate acestea se completează perfect, și cooperează la fel de bine. Mintea e cea de la care pleacă controlul pensulelor, al pigmentilor, al ideilor. Deci fără abilități, nu poți crede că poți face minuni cu ce

ai la îndemâna. Fără talent, nu poți fi în punctul în care îți dorești să ajungi, oricât ai spera, încerca. Talent și pasiune mai degrabă. Ele îți dau palmaresul de idei, pofta de a-l epuiza în fel și fel de moduri, satisfacția ulterioară că ai creat ceva unic și minunat.
Așadar, această entitate a culorilor e coordonată în primul rând de talent, de voința de a experimenta și de a ajunge să te descoperi până la rădăcini. Nu de dorința de a te afirma din senin, de a face și tu ceva pentru că e la modă si profitabil.
În cazul meu, pasiunea pentru make-up, și nu numai s-a concretizat din abilități, din talentul pentru desen ce-mi oferă atât de multe oportunități, concepte, idei, nebunii. Aceste arene sunt legate între ele, pentru că lucrăm cu aceleași  elemente: cu nuanțe, cu gustul estetic, cu gândul la performanță. În privința hobby-urilor/job-urilor adopt tehnici cât mai diversificate, puternice, care să uimească, dar când vine vorba despre desen, optez pentru tonuri inchise, sumbre, idei cât mai misterioase. Mintea născocește fel și fel de chestii, care, inconștient îmi antrenează simțurile pentru machiaj. Deci, perfecționarea în acest domeniu e la pachet cu cea în grafică. Și doar știți, din greșeli învățăm, iar făcând și unind aceste legături, vom crea ceva minunat. Iar între timp, vom atinge și satisfacția personală.
E un sfat pentru toate fetele talentate. Vă puteți înflori talentul și în altă sferă de creație.
Revenind la "Ai visat vreodată așa ?", niciodată nu ai de pierdut dacă lupți pentru materializarea viselor tale. Încearcă și tu să te descoperi și să-ți ramifici talentul !
Iar acest desen are multe semnificații, să vedem dacă le descoperiți ;)
*thinking out loud*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu